جمعه 14 اردیبهشت 1403

آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در رشت افزود: دشمن توانمندی داخلی جمهوری اسلامی ایران را نادیده گرفته اما اکثر جوانان مدافع حرم دوران انقلاب و جنگ را ندیده اند و نظام اسلامی با برخوداری از ظرفیت این جوانان در عرصه  بزرگ آفندی و پدافندی  پیروز میدان شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آغازین روزهای ابتدایی انقلاب با رهبری پیامبرگونه امام (ره) مدیریت شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اولین جنگ نامتقارن بین انقلاب و جبهه کفر را شکل داد و امروز نیز با وجود آنکه دشمن به جنگ افزارهای پیشرفته مجهز است اما اراده‌ها بر خصم فائق می‌آید.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در دوران کنونی، امپراطور رسانه ای از بمب افکن قوی تر عمل می کند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با مدیریت الهی امام، حرکت نوپای انقلاب را به دل ملت ها برد و دشمن شناخت بیشتری نسبت به آن پیدا کرد بنابراین به تجهیز قوا در تمام دنیا پرداخت.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی فراتر از پدافند و آفند در برابر دشمن عمل می کند، افزود: پدافند غیرعامل یعنی درک میزان قدرت آفندی دشمن و اینکه نباید به دشمن درباره مسائل اجتماعی پاسخ دهیم بلکه باید از آنها درباره مسائل مختلف سوال کنیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان  اظهار داشت:  امروز باید در نشست برجامی هجومی عمل شود و درباره اقدامات مختلف آمریکایی ها سوال کنیم و  باید از آمریکا بپرسیم که چرا به تعهدات خود تاکنون عمل نکرده و هزینه های سنگین را بر ما متحمل کرده است.

آیت الله فلاحتی افزود: کسانی که هزینه سنگین برجام را پذیرفتند و انقلاب را دو دهه عقب انداختند باید تاوان بدهند.

وی  افزود: آنکسی که  گفت «نه غزه ، نه لبنان جانم فدای ایران » کافر بود؛ چرا که منشور انقلاب اسلامی دفاع از امت اسلامی است .

خبرنگار موج برنا : حمیدرضا رحیم زاده

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna